Jeugdwerk

Vanuit het Jeugdwerk worden verschillende activiteiten in en om de kerk georganiseerd. Kom je graag een keer op zondag naar de kerk? Klik dan op deze link!

Slaap je liever uit maar vind je het wel leuk om creatief bezig te zijn met andere kinderen en misschien wel met je ouders of opa en oma? Klik dan op deze link!

Is dat ook niet echt iets voor jou? Ben je nou tussen de 10 en 15 jaar en hou je meer van rennen spelletjes doen samen met je klasgenoten? Of ben je 15+ en vind je het leuk om op vrijdagavond met leeftijdsgenoten leuke spelletjes te doen, over mooie onderwerpen te praten en lol te trappen? Klik dan op deze link!

Kinderkerstfeest Shalom in Angerlo

Jeugdwerk

Shalom, dat betekent vrede, heelheid en rust. Een oud woord dat alles te maken heeft met kerst. In de kinderkerstviering op 24 december, 19.00 uur in de Galluskerk in Angerlo gaan we dit met elkaar vieren. We zingen en luisteren naar wat deze shalom met het kerstverhaal te maken heeft. We zoeken naar wat dat voor jou kan betekenen. Kom jij ook? Dan werken we met elkaar aan vrede, en laten ‘deze ene keer het lichtje nooit meer doven’. Bij dit kerstfeest is iedereen welkom! De viering duurt ongeveer 3 kwartier, we sluiten af met warme chocolademelk met iets lekkers.